St. Olavsloppet 2011, fra Trondheim til Levanger, Dag 1 (29.6.11)

Årets St. Olavslopp er  igang og Sjetne stiller lag  :-) 
Eller Sjetnes miljølag som vi er veldig flinke til å påpeke - fjerner alt press...  følg oss live
Vi har to viktige mål: det sportslige målet er å komme frem til Østersund (uavhengig av tid), men det viktigste målet av alt er at vi skal ha det artig  og det har vi!

Dag 1 er fra Trondheim til Levanger - hele 10 mil løping fordelt på 14 etapper og 13 løpere. Flott dag med fint vær og det ble bare varmere og penere utover dagen. 
Anne Grete overlater stafett-chipen til meg i Fættenfjorden
Jeg gruet meg fryktelig til min etappe fra Fættenfjorden og over til Åsenfjorden. "En kupert trasé med bratte bakker på grusvei de første 6,5 km..." som det sto i etappebeskrivelsen. Total lengde på 8 km. Termometeret viste 30 gr i Fættenfjorden - så det var duket for en veldig hot hot hot skogtur. Distansen gikk over all forventning og er strålende fornøyd med dagens innsats - både egen og de andres.


På vei fra Fættenfjorden til Åsenfjorden - endelig har nedstigningen begynt
Sjetnes "miljølag" er en skikkelig real gjeng og det er full oppbacking fra start til mål. Det skal ikke mangle på vann, svamper og heiarop fra oss nei.

Dag 2 går fra Levanger til Sandvika. Hviledag for min del, men gleder meg veldig til å treffe gjengen i Åre igjen. Ønsker alle løpere lykke til på dag 2 :-)


Kara på jobb er fryktelig opptatte av høydekurver og gps-trackinger, så til ære for dem så har jeg legger jeg med høydekurven - finnes dessverre ingen gps-track..

Høydekurven på etappe 10 (Fættenfjroden - Åsenfjorden) og 11 (Åsenfjorden - Åsen). Veksling på det laveste punktet ved 8 km



Kommentarer