På vei til jobb, 19. februar 2013

Naturskjønne opplevelser på vei til/fra jobb for tiden: svaner :-)

Våkende mor og sovende barn på Nidelva


Mor og barn i morgenskumring på Nidelva. Mor var kjapt oppe for å følge med meg når jeg stoppet for å forevige øyeblikket. Jeg er tydeligvis skummel og en liten trussel for hennes sovende "stygge andunge".

Ihvertfall, mange svaner - fine og "stygge" - koser seg på Nidelva for tiden. Koselig på vei til og fra jobb ja :-)

Dette er til ære for Geir som synes jeg får med meg for få av de naturskjønne øyeblikkene på sykkelen på vei til/fra jobb... Etter som Geir ikke er på jobb i dag (og dermed ikke har syklet strekka) har han gått glipp av en våkende mor og sovende barn. Ellers Geir, skjedde der ingenting på vei til jobb i dag. Ingen tullinger på sykkel, ingen tullinger bak rattet, ingen fall.... Kos deg på seniorkurs i Selbu :-)

Kommentarer