Åre, søndag 10. mars 2013

Burton-teamet på tur - meg og Tor Ivar... Chillern i bakken ;-P

Ingrid og Tor Ivar

Nok en fantastisk dag i bakken i Åre - 3 dager på rad!!!
Minus 12 og strålende sol. Litt sur vind, men når man er skikkelig nervøs på snowboard så holder man varmen likevel....

Måtte jo prøve snowboard en dag også. Fikk låne Mathias sitt gamle utstyr, passer mer en bra nok til mor. Snowboard-kunnskapene er akkurat sånn at jeg kommer opp og ned bakken - ikke særlig elegant, men uten å slå meg fordervet i hvertfall.

Heldigvis forbarmet Monica seg over meg i heisen og vi ble skikkelig proffe til å ta t-heis, hun støtter og styrer heisen og jeg konsentrerer meg om meg selv.

Tor Ivar er jo en ultradreven snowboarder - hvilket gjør at jeg ser enda dårligere ut. Stilmessig rompa rett ut og hendene i været - nesten som når man lærer deg å gå....

På siste tur i en slak nefoverbakke ble dagen min reddet - jeg så en som var myyyye ferskere enn meg. Juhui, da så jeg jo plutselig 'flink' ut ;-P

Jostein og Knut Arne var også på ski, men kjørte over til Åre. Ingen vits i å ha med en rookie snowboarder over dit - da hadde vi aldri kommet frem....
Tor Ivar, Monica og jeg are just hangin loose i Bjørnen.

Vi (Monica, Tor Ivar, Tor Atle, Erik, Jostein, Atle, Knut Arne, Tore M og meg) har hatt en super Åre-tur, knall vær og føre, super-sosial og morsom gjeng - blir aldri feil dette. Takk for turen folkens :-)

Kommentarer