Robbie, 13. mai

Robbie i Oslo :-)

Alltid drømt om en konsert med Robbie Williams og endelig skulle det bli min tur. Må innrømme at forventningene ikke var så store til Swing both ways-tour 2014. Det meste som spilles på den nye plata Frank Sinatra-musikk og den sjangeren, eller swingers-musikk som jeg har døpt det om til...

Tja, konsert ble det i hvertfall og den ble akkurat som forventet: ganske tam med bare swingers-musikk. Selv potpurri-blandingen med gode gamle RW-sanger (bla Let me entertain you, Rock DJ, Millennium, Come undone) var gjort om til Frank Sinatra-style - og jeg som hadde satt all min lit til denne medleyen.... Heldigvis spilte han "Angel" på god, gammeldags vis - konsertens høydare. Jaja, fikk ihvertfall en ordentlig sang da. Konsertens track-list


Ellers så var Osloturen en skikkelig laidback tur uten stress og ned god mat og drikke i trivelig selskap :-)

....det eneste stresset klarte vi å rote oss oppi selv når vi skulle hjem... Vi skulle ta flytoget 1 t før flyavgang og da har vi sånn akkurat med tid (vi var ferdig innsjekket og hadde bare håndbagasje). Vi kunne selvsagt tatt et tog tidligere, men restauranten var så himla treg med maten så det rakk vi ikke...
Mens vi venter på flytoget så kommer det en betjent å informerer om at dette toget er innstilt og neste går om 10 min. Iiiik, sååå god tid har vi ikke... 50 min til avgang. Jaja, vi får ikke gjort så mye med det. Heldigvis var det kort kø i sikkerhetskontrollen, men måtte selvsagt bli plukket ut til tilfeldig kontroll. Jepp, 20 min igjen og vi er igjennom. Konklusjon: jodda, vi rekker en kjapptur innom taxfree'nå... Tja, vi rakk det jo, men siste opprop til flyet ble gjort når vi betalte - så da var det bare å løpe løpe.... Jepp, vi ble med flyet hjem, men vi var vel relativt sist inn på flyet - god og varm ;-)

Kommentarer