St. Olavsloppet, dag 2.

St. Olavsloppet dag 2 (26. Juni 2014) fra Levanger til Sandvika.

Flott dag og ingen skjær i sjøen. All trafikk fløyt bra, alle kom til etappestart i rett tid - glimrende planlegging må jeg si :-)

Siv i fint driv fra Levanger til Mule skole

Supporter-gjengen til Alsen IF fortjener en hyllest. De skapte liv og røre i løypa hele veien og heiet på alle. Musikk, høytaler på taket, flagg, utkledning og ikke minst heiarop. Heldigvis fikk jeg gleden av å løpe forbi dem (de har et mye bedre lag og startet i pulja bak oss, men de hadde heldigvis ikke rukket å passere oss på min etappe). Her mens vi (Alsen og jeg - jeg måtte jo stå med dem) venter på Siv:

Supportergjengen til Alsen IF. 
Siv og Anne Grete veksler på Mukle skole 

Anne Grete "lett og fin" i søt blomster-hårbånd på vei fra Mule skole til Verdalsøra

Min etappe var fra Vaterholmen til Sul. 8,8 km slak oppover. Fin etappe, men den siste oppover'n kjentes (selv om den ikke var stor....). Hadde vel gårdagens Fættenfjord-bakke i bena enda.
Ingrid - arms in the air for the supporters

Vel fremme i Sandvika. Kunne ikke dy meg å ta bilde av dette uthuset med skilt: "Hjertestarter", "Brannstasjon", og "Propan Eksplosjonsfare". Det morsomme er at på venstresiden står det en grill....


Kung Sture fortjener et bilde i dag også. Ett av lagene kom drassende med en "mini-midsommarstång". De måtte selvsagt synge og danse "barnesanger" rundt denne like før målstreken i Sandvika. Kan ikke si de tar seg selv sørlg høytidelig ;-)
Kung Sture


Overnatting i Åre to netter nå.

Jepp, det var dag 2 - to be continued :-)

Kommentarer