Rebusløp med jobben, 12.2.15

SUSA- arrangement på jobben: først litt bobler på lunsjrommet, deretter et rebusløp frem til ukjent "endestasjon" og tilslutt omvisning og så middag :-)

I tilfelle noen lurer: SUSA er "sosial-komiteen" på jobb som står for våre ulike arrangementer, alt fra cageball, lønningstreff, temakvelder-/fester, høstturer, julebord, sommerfest, jubileer (50-/60-årsdager mm) og annet. SUSA = sosialt utvalg med sportslige aktiviteter.

Etter som vi er en IT-avdeling så var rebusoppgavene lagt som QR-koder. Festlig for meg som aldri har testet dette før (og det viste seg å være flere med meg...). Ikke noe heksekunst akkurat da - hverken kodene eller rebusene ;-)


Rebusene tok oss innom Vår Frue Kirke, bybroa, trampe, Singsaker studenthjem og tilslutt til festningen.




Vi fikk en hurtig-guidet tur inne i festningen. Lenge siden jeg hadde vært der. Interresant!
....og fantastisk utsikt da:



Guiden:



Toppetasjen. Litt guffent å gå der. Så underetasjen gjennom sprekkene og plankene var noe bevegelige...



Utsikten fra 2.etasjen mot byen:



Etter en 30-45min hurtig-guiding ble det middag på kommandanten restaurant. Nydelig mat (kveite og sjokoladefondant til dessert), men jeg hadde klart litt til...



Fikk standsmessig skyss av Bjørn hjem i hans amerikanske bil - også kalt flak på folkemunne ;-)




Takk til Susa for nok et flott arrangement :-)

Kommentarer